آکورد آهنگ من – محسن یگانه
آکورد آهنگ من – محسن یگانه
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

دانلود آهنگ
ریتم ۴/۴

Bb                              Dm
من تو نبودت جز اشک و حسرت
Am                     Dm
جز گریه کردن کاری ندارم
Am                           C
بی تو نمیشه ، بی تو نمیخوام
F            C         Am
حتی یه روزم دووم بیارم
Am               Dm          Bb                      Dm
بی تو چجوری با خاطراتت ، روزا و شبها رو بگذرونم
Dm            C              Am                              C
خاطره هامون از خاطرت رفت ، اما هنوزم دلتنگشونم
Dm              Bb          C       Bb             Dm
من ، بی تو نابودم ببین زندم ولی دنیای من مرده
Dm           Bb           C      Bb               Dm
تو ، دنیای من بودی ولی دوریت منو از پا درآورده

♫♫♫

Bb                            Dm
میترسم از این فکری که پُرشد
Am                          Dm
از این سکوت و تنهایی و درد
Am                                    C
کاش بعد یک عمر عادت به این درد
Dm                              C
این زخم کهنه سر وا نمی کرد
Am              Dm              Bb                    Dm
این کوله بار تنهاییا که سنگینی کرده باز روی شونم
F                      C                   Am                             C
باز با خیالت تاوقتی زنــــــدم رو دوش خستم هی می کشونم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: